środa, 4 czerwca 2014

Warsztaty z Malmą...Per l'amore della pasta




W maju, miałam przyjemność uczestniczyć w warsztatach organizowanych przez markę Malma dla blogerów kulinarnych. Spotkanie odbyło się w studio kulinarnym Kenwood w Warszawie a prowadził je przesympatyczny Włoch Andrea Scarantino, jako że i tematyka warsztatów była typowo włoska-Kuchnia Makaronowa we włoskim stylu.



Spotkanie zapowiadało się wspaniale, wiedziałam, że spotkam wiele znajomych osób i poznam nowe. Cała aranżacja sali przypominała kuchnię rodem z Włoch. Mogliśmy się poczuć jak na obiedzie u włoskiej mamy:)

Przygotowywaliśmy 3 dania. Najpierw bacznie obserwowaliśmy pracę naszego włoskiego nauczyciela a później w grupkach robiliśmy swoje dania... No i oczywiście nie obyło się bez ofiar...:) Ledwo zaczęliśmy pracować, a ja sprawdziłam jak bardzo ostre były noże:( I tak pierwsze danie przygotowały moje koleżanki, a ja sklejałam palca.

Wszystkie dania, jakie przygotowywaliśmy cechowała szybkość przygotowania, proste składniki które w całości tworzyły wspaniałe połączenia smakowe. I za to właśnie cenię kuchnię włoską, kilka składników najlepszej jakości doprawionych pasją i miłością i powstaje pyszne danie.

Pierwszym daniem było spaghetti ai tre pomodori e vitellino. Znakomite spaghetti w sosie ze świeżych pomidorów w 3 rodzajach a do tego delikatna cielęcina...nic dodać nic ująć:)


Drugą potrawą jaką przygotowaliśmy było penne ze szparagami i mascarpone- chyba mój numer jeden.:) Kremowe,delikatne w smaku naprawdę doskonałe.


Nie mogło zabraknąć czegoś słodkiego:)krem z mascarpone i owocami, niestety nie zdążyłam zjeść, spróbowałam odrobinę, i zapowiadał się pysznie.:)

Na koniec otrzymaliśmy upominki od organizatorów. Jeszcze raz dziękuję za możliwość uczestniczenia w warsztatach. Dziękuję marce Malma oraz pracownikom agencji Synertime za przemile spędzone popołudnie.


 Ja i mój maluszek w brzuchu z Marcinem z Agencji Synertime:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena