sobota, 21 czerwca 2014

Jajecznica z kurkami i makaronem

Pomysł na pyszne i sycące śniadanie? Proszę bardzo:) Tradycyjną  jajecznicę wzbogaciłam aromatem kurek, oraz dodałam makaron. Wyszło pysznie i niezwykle sycąco:)


Jajecznica z kurkami i makaronem

70 gram ugotowanego  makaronu kolanka ozdobne Lubella

3 jaja

50 ml śmietany kremówki

szczypiorek i koperek do smaku

sól i pieprz do smaku

mała szalotka

1/2 łyżeczki masła

Garść oczyszczonych i pokrojonych kurek



Szalotkę kroimy w drobną kosteczkę i przekładamy na patelnię z rozgrzanym masłem. Podlewamy kremówką. Dodajemy oczyszczone kurki. Chwilę dusimy. Następnie wlewamy rozkłócone jaja oraz makaron. Doprawiamy solą i pieprzem. Całość smażymy do uzyskania ulubionego stopnia ścięcia jaj.na koniec dodajemy odrobinę szczypiorku oraz koperku.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena