środa, 14 marca 2018

Klops z mięsa wieprzowego




 Szukacie pomysłu na pyszne domowe mięsko idealne na kanapki? Koniecznie spróbujcie mojej propozycji. Do mięsa możecie dodać ulubione przyprawy. Jeśli korzystacie z gotowych mieszanek do mięsa, polecam te typowo ziołowe, bez zbędnych dodatków. Klops doskonale sprawdzi się  również na świątecznym stole w towarzystwie wyrazistych sosów, np. chrzanowego, czy tatarskiego.

Klops z mięsa wieprzowego


1,2 kg mięsa mielonego

1-2 ząbki czosnku

1 duża cebula podsmażona na łyżce masła

1sredniej wielkości marchew starta na dużych oczkach  

sól i pieprz świeżo mielony- do smaku

zioła prowansalskie

opcjonalnie przyprawa do wieprzowiny/mięsa mielonego do smaku.

 

Wszystko dokładnie wyrabiamy i przekładamy do dwóch forem
Masę mięsną dobrze dociskamy (aby po upieczeniu nie powstały puste przestrzenie   i oprószamy jeszcze odrobiną ziół prowansalskich. Na wierzch układamy kilka listków laurowych.  Pieczemy przez ok. godzinę  w 170-180 stopniach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena