poniedziałek, 1 października 2012

Filmowo u mnie w domu:))

Pamiętacie jak jakiś czas temu pisałam o  wizycie ekspertów marki Bosch i Cif kilka dni temu pojawił się w sieci gotowy materiał filmowy.Jeśli macie ochotę, zapraszam do obejrzenia:)) Cif i Bosch Show :)

A ja chora:(( Leżę z gorączką i i nie mam siły na nic:( Sezon gryp i przeziębień u mnie trwa w najlepsze:((

P.S. A Was zapraszam serdecznie do udziału w konkursie:) kolejna edycja już 08.10.:)) Wszystkie  informacje tutaj 

Zdjęcie ze strony :https://www.facebook.com/photo.php?fbid=222882527839779&set=a.222881477839884.49996.175243672603665&type=3&theater                                
                                                         





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena