poniedziałek, 29 października 2012

A może kisiel? Pyszny ananasowy:)

Witajcie, podsyłam wam propozycje słodziutkiego i aromatycznego- i jakże prostego deseru. W taką pogodę albo raczej niepogodę- sprawi, że znowu pojawi się trochę słońca i ciepełka:))

Kisiel z soku ananasowego:


Składniki:
  • 500 ml soku z ananasa,
  • 1-2 łyżki cukru,
  • 2 łyżki mąki ziemniaczanej

 Połowę soku zagotowujemy-jeśli nie lubimy zbyt słodkiego proponuję dodać 1 łyżkę cukru. W pozostałej porcji mieszamy dokładnie mąkę. Do gotującego się soku wlewamy pozostałą porcję-cały czas mieszając,i gotujemy ok.2 minut. Przekładamy do szklaneczek bądź kieliszków. Bardzo dobrze smakuje na gorąco jak i na zimno.

*jeśli korzystamy ze świeżego ananasa- możemy go oddzielić od miąższu za pomocą sitka czy też gazy.

 

Zmykam, bo jutro czekają mnie kolejne warsztaty, których nie mogę się doczekać. Dobrej nocki dla wszystkich.

 

P. S. Zachęcam do udziału w konkursie:))  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena