wtorek, 6 listopada 2012

Wyniki konkursu tostowego:))

Witajcie kochani,
wyrobiłam się z ogłoszeniem wyników- bo ostatnio mam problemy zdrowotne:( Dziękuję za zgłoszenia które spłynęły do konkursu. Co prawda nie wpłynęła wymagana liczba aby rozdać nagrody ale mimo wszystko postanowiłam złamać swój regulamin:) i nagrody zostały rozdzielone pomiędzy Paniami:


Sylwią Ł. dla mnie pyszności:)) Wygląda  przepysznie i na pewno tak smakuje. Jest tu wszystko to co lubię:))Smak kebaba, sosu czosnkowego...chętnie bym zjadła:)



 Anną S.  - za połączenie moich ukochanych brokułów,  oliwek z serkiem mozzarellą i pieczonym schabem. Tostów w takim wydaniu jeszcze nie jadłam:))



-Gratulacje i zapraszam do śledzenia mojej strony:)) Mam nadzieję że już niedługo wystartuje kolejny konkurs:)) 

Pozostałym Paniom bardzo dziękuję za udział- Panią Paulę R. oraz Panią z bloga Smak Chwili, i Panią Annę S. (laureatkę ) proszę o przesłanie swoich danych adresowych (adresy pozostałych Pań już mam- właśnie tylko pań:)) - postaram się Was czymś wyróżnić- jakimś drobnym upominkiem:)) mail niezmiennie ten sam- mgwiazdeczka79@gmail.com




 Idealna propozycja Pani Pauli na śniadanko, albo na słodką kolacją:))


Kolejna smakowita propozycja od Pani Zofii-  z domowymi wyrobami- pychotka.



Mega pyszne od Smaku Chwili... słodko pyszne.. czekolada z bananem...brzmi bosko....niestety książki miałam tylko 2:(


Jeszcze raz bardzo dziękuję za zgłoszenia :))
Czekam na adresy:)) I zapraszam tu częściej:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena