piątek, 5 października 2012

KONKURS NA PYSZNE TOSTY:)





Jak już wspominałam jakiś czas temu mam dla Was konkurs:) Jak w każdym konkursie jest nagroda, zasady, ale co najważniejsze...mam nadzieję, że fajna zabawa...i na to liczę:))

Regulamin:
  1. Sponsorem nagród i organizatorem zabawy  jestem ja.
  2. Aby wziąć udział w  konkursie należy przygotować TOST ( może być słodki może być na słono, takie jak lubicie najbardziej-mile widziane oryginalne łączenia smaków, możecie przygotować tosty od początku-tj.począwszy  od samodzielnego  upieczenia pieczywa-mile widziane-próbujcie, kombinujcie, zaskakujcie). Zanim zaczniecie jeść swoją potrawę nie zapomnijcie o zrobieniu zdjęcia (dodatkowo w tle zdjęcia musi znajdować się karteczka- z napisem- wykonanym odręcznie-"Tostowo w Kuchni Marlenity"- tyko prace z takim podpisem będą brały udział w zabawie). Nie dozwolone jest przerabianie zdjęć w programach graficznych  w celu wstawienia tego opisu!  Jedna osoba może zgłosić jedną tostową propozycje.
  3. Prace wraz z przepisem możecie przesyłać na maila z dopiskiem  KONKURS  w Kuchni Marlenity-na e-mail: mgwiazdeczka79@gmail.com, lub dodawać na Facebooku- będzie mi też miło jeśli polubicie  mój profil na Facebooku
  4. Konkurs trwa od 06.10. 2012 do 31.10 2012 do godziny 23:59.
  5. Wyniki zostaną ogłoszone na stronie  bloga oraz na Facebooku do 06.11. 2012. Wyboru prac-według własnych kryteriów  dokonam ja (+ ewentualnie  wraz z moją ekipą pomocniczą w składzie: mąż, siostra i mama). Po ogłoszeniu wyników będę czekać 4 dni na dane adresowe- po tym czasie nagroda zostanie przyznana innemu uczestnikowi.
  6. Nagrody zostaną rozdzieloną przy zgłoszeniu przynajmniej 15 prac.
  7.  Udział w konkursie- może wziąć osoba posiadająca swój adres korespondencyjny na terenie RP. Nagrody zostaną wysłane do 10 dni od ogłoszenia wyników za pośrednictwem Poczty Polskiej.
  8. Dodatkowo, każdy Uczestnik nadsyłając pracę, potwierdza, że ma do niej pełne prawa autorskie.
    W sytuacji, gdy praca narusza czyjeś prawa autorskie, wszelką odpowiedzialność ponosi tylko i wyłącznie osoba zgłaszająca pracę.
  9.  Uczestnictwo w konkursie jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na treść zawartą w tym regulaminie
  10.  Nagrody:))
  11.  
    W  konkursie przewidziano 2 równorzędne   nagrody  w postaci książki
    " Tost - historia chłopięcego głodu". 
zdjęcie ze strony :http://palcelizac.gazeta.pl/palcelizac/1,110783,10463169,Filmowy_konkurs.html
  


P.S. Nie mogę odnaleźć kabelka od aparatu- więc zdjęcie nagrody zaczerpnięte z internetu. A zapomniałam dodać, że nie wykluczam dodatkowych nagród niespodzianek-szczególnie jeśli będzie duużo zgłoszeń:))
Zapraszam raz jeszcze do udziału w zabawie- zaproście znajomych, udostępnijcie informacje o konkursie na swojej Facebookowej tablicy i bawmy się:)) Powodzenia i 3mam kciuki za wszystkich:))









3 komentarze:

  1. Uwielbiam program Nigela! Postaram się...zatostować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze zachęcam:) Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  2. Szkoda, ze dopiero zobaczyłam ten konkurs ;(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena