niedziela, 25 sierpnia 2013

Piknik lubelskich blogerek kulinarnych



autor: http://trzaskiwkuchni.blogspot.com/http://trzaskiwkuchni.blogspot.com/

W ubiegłą sobotę na moście im.Mariana Lutosławskiego w Lublinie, zwanym Mostem Kultury  odbył się pierwszy piknik lubelskich blogerek kulinarnych "’Piknik smakoszy’’. Inicjatorką spotkania byłam Magdalena z bloga  http://www.messybeauty.pl/ .Całe spotkanie przebiegało w bardzo sympatycznej i iście piknikowej atmosferze. Było smacznie, gwarno i wesoło. Nie zabrakło lubelskich przechodniów, którzy z zaciekawieniem przyglądali się (i oczywiście czynnie uczestniczyli podchodząc do naszych stolików) całej akcji. Każda z nas przyniosła ze sobą pyszności ze swoich kuchni wraz z przepisami.



Były ciasta, ciasteczka sałatki, szaszłyki, regionalne smakołyki i słodkości z dalekiego świata. Ja przygotowałam : kokosanki, ciasteczka owsiane z bakaliamiciasto bananoweśliwki renklody z kardamonem, tartaletki z galaretką malinową i czekoladą, deser z kaszy jaglanej z karmelizowanym ananasem i  papryczką chili  oraz cebularze -przepisy na wszystkie te dania których nie było jeszcze na blogu pojawią się wkrótce.


 


A poniżej lista dziewczyn, które brały udział w pikniku:)
Odwiedziły nas też:  
Magda
Agnieszka  

A o całym tym kulinarno- piknimowym zamieszaniu napisali i nagrali:
 Kurier Lubelski
Kurier Lubelski
Dziennik Wschodni
Dziennik wschodni
Radio Lublin

Zdjęcia:))
zdjęcie autorstwa:Sto kolorów kuchni
Studnia miodu

Ekscentryczny parowar




feed me better

messy beauty







 Oby więcej takich spotkań:))Niestety nie udało mi się uwiecznić wszystkich na fotografiach i w ogóle nie miałam za bardzo jak przejść na stoiska koleżanek i popróbować tych wszystkich smakołyków. Następnym razem zabieram jakiegoś fotografa:).

1 komentarz:

  1. Oj tak. Fotograf to dobry pomysł. Miło było Cię spotkać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena