piątek, 16 sierpnia 2013

Spotkanie blogerów kulinarnych- zapraszamy na piknik



W imieniu osób  biorący  udział w pierwszym takim spotkaniu blogerów kulinarnych zapraszamy wszystkich serdecznie już jutro o godzinie 18 do przyłączenia się do naszego kulinarnego spotkania.

Każdy z uczestników  przygotuje i przyniesie na to spotkanie coś pysznego ze swojej kuchni-ciasta, przetwory,sałatki i wiele wiele innych a oprócz tego z przyjemnością wymienimy się przepisami.

Ja wracam do dalszych przygotowań a Was wszystkich jeszcze raz serdecznie zapraszam.
Zabierzcie ze sobą dobre humory i puste brzuszki bo będzie co jeść:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena