środa, 7 sierpnia 2013

Lubicie pomagać spełniać marzenia?

  • Kochani bardzo Was proszę o pomoc w spełnieniu mojego marzenia- wiecie że moją pasją i  miłością są kulinaria oraz poznawanie kultury,tradycji i języka włoskiego. Z Waszą pomocą mam szansą wygrać wycieczkę połączoną z kulinarnymi warsztatami w słonecznej Toskanii. Niestety abym mogła powalczyć o nagrodę potrzebuję Waszych głosów. Proszę poświęćcie mi minutkę-wejdźcie w link-polubcie stronę organizatora, zaakceptujcie aplikacje i przy moim zgłoszeniu wybierzcie głosuj (gdyby link od razu nie przekierowywał do mojego zgłoszenia to wybierzcie księgę przepisów a następnie Panna cotta z puszystym serkiem i owocowymi musami) . Dodatkowo jeśli napiszecie jakąś kreatywną odpowiedź Wy również macie szansę na nagrody- dla głosujących przewidzianych jest 50 koszy piknikowych i 100 pakietów filmów. Mam nadzieję, że mogę na Was liczyć i mi pomożecie. Jeśli macie ochotę (do czego zachęcam) udostępnijcie i zachęćcie do głosowania swoich znajomych:) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za każdy ODDANY głos.
     https://apps.facebook.com/inspirujacy-smak/recipe/index/id/88

    Głosowanie tylko do 08.08. czyli do jutra- dlatego bardzo liczę na pomoc:)
    zdjęcie zgłoszenia tak jak tutaj na zdjęciu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena