wtorek, 18 września 2012

Witajcie, przepraszam za tak długą nieobecność ale byłam pochłonięta przygotowywaniami do chrzcin mojej chrześnicy- na kilka dni stałam się szefem kuchni w swojej kuchni:)) i kierowałam przygotowaniami przyjęcia na blisko 100 osób-na 2 dni:)) Wszystko wyszło super.. ciasta i dania mówiąc nieskromnie były naprawdę przepyszne:))Udało mi się zapanować nad wszystkim i wyszło całkiem ok:)). Mam nadzieję, że miłe komentarze gości  były w 100 %  zgodne z tym co naprawdę myśleli.

Już niedługo opiszę co przygotowałam:)) A jeszcze dziś przepis na pyszny torcik..:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena