sobota, 22 września 2012

Łosoś skąpany w perłach.

Uwielbiam ryby, zwłaszcza łososia.Tą sałatą zaskoczyłam i zachwyciłam nie tylko siebie, ale wszystkich moich domowników. Najpierw smakują oczy- gdy już nacieszymy wzrok tym widokiem pora na zasmakowanie tej niebywałej sałatki. Prosta i szybka w przygotowaniu a przy tym niebywale okazała..sami zobaczcie...



Składniki:

1/2 opakowania  miksu sałat
 4 plastry łososia wędzonego z dodatkiem ziół
 2 łyżki oliwy z oliwek
100 gram serka camembert
3 cienkie plasterki limonki
 1 mała cebulka
 2 kiście czerwonych porzeczek
 sól morska świeżo mielona
pieprz cytrynowy świeżo mielony.

 


Sałatę przekładamy na talerz. Cebulę kroimy w cieniutkie piórka i układamy na warstwie sałaty. Ser kroimy na małe trójkąciki i również wykładamy.

 

 Z łososia formujemy różyczki i układamy jako kolejną warstwę. W środek każdej powstałej różyczki wkładamy oczyszczone, pojedyncze  porzeczki. Limonkę kroimy na cztery cząstki i układamy na pozostałych składnikach. Całość skrapiamy oliwą oraz doprawiamy odrobiną pieprzu i soli. Bardzo dobrze smakuje z aromatycznymi i chrupiącymi grzankami...polecam



fot. Marlena


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena