środa, 1 sierpnia 2012

Makaron z jagodami

Jagodowe szaleństwo..

To co tygryski ...a raczej smerfy lubią najbardziej czyli ...jagody...:)Możliwości wykorzystania tych pysznych owoców jest wiele...Tym wpisem rozpoczynam moje wariację na temat jagód..Mam nadzieję, że zainspiruję Was do spróbowania czegoś nowego a jeśli nawet nie nowego, to skusicie się spróbować czegoś, co zawsze jest pyszne..o  to kilka z moich propozycji:)

Makaron z truskawkami jedli chyba wszyscy a czy próbowaliście z jagodami? Polecam jest naprawdę pyszny- szczególnie w upalne dni.






Składniki:
1/2 opakowania makaronu ( typu. spirale,świderki) 400 ml jogurtu naturalnego (odłożyć czubatą łyżkę do dekoracji) 250 gram jagód (odłożyć 50 gram do dekoracji) 3-4 łyżki cukru 1 opakowanie cukru waniliowego


Makaron ugotować do pożądanej miękkości. Odcedzić. Jogurt miksujemy wraz z jagodami i cukrami (proponuję dozować ilość cukru, w zależności od tego jak słodkie danie chcemy otrzymać). Makaron wykładamy na talerz, polewamy jogurtem i zdobimy kleksami jogurtu i pozostałymi jagodami.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena