poniedziałek, 4 grudnia 2017

Zimowy numer Magazynu Aromat-zapraszamy!



Kochani wraz z Lubelskimi blogerami kulinarnymi oraz osobami współpracującymi, zapraszamy Was na premierę naszego najnowszego numeru MAGAZYNU AROMAT


A w najnowszym numerze, spróbujecie przepysznych naleśników, rozgrzejecie się przy grzańcach, ode mnie złapiecie pomysły na słodkie prezenty a jeśli złapie Was jakieś choróbsko, na to te mamy lekarstwo.:)
Oprócz tego oczywiści mamy wiele innych ciekawych artykułów, w tym od nowych osób którzy zdecydowali się z nami współpracować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena