niedziela, 31 grudnia 2017

Muffiny kakaowe z nadzieniem owocowym

 

 

Dziś polecam Wam szybkie babeczki, taki idealny pomysł na karnawałowe przyjęcia.  Babeczki są wilgotne, mięciutkie a dzięki dodatkowi  owoców, i nadzienia owocowego niezwykle aromatyczne. 

Jeśli nie macie dostępu do takiego nadzienia, możecie przygotować go na bazie owoców i np. część takich owoców mrożonych podgrzać ( 200 g owoców + 2 łyżki miodu/cukru rozgotować a następnie dolać ok. 150 ml wody plus pełna łyżka mąki ziemniaczanej - zagotować i ostudzić)

 

 Muffiny kakaowe z nadzieniem owocowym 

 

             składniki na muffiny kakaowe z nadzieniem owocowym


 olej 1/2 szklanki

1/2 szklanki mleka lekko ciepłego

1i 3/4 szklanki  mąki pszennej

100 g cukier muscovado

1 jajo

  2 łyzki kakao

  3/4 łyżeczki sody

1/2 łyżeczki mielonych goździków

2 łyżki powideł 

Dodatkowo:

do nadzienia- kilka łyżek nadzienia owocowego u mnie malinowe Poltino   

mieszanka owoców do przybrania u mnie mieszanka kompotowa Poltino


 Wszystkie płynne składniki wlewamy do misy i miksujemy- dodajemy pozostałe, uprzednio przesiane składniki i chwilę miksujemy do połączenia. Gotowe ciasto rozlewamy do papilotek od muffinek- ja najpierw nakładałam połowę porcji ciasta, następnie wykładamy po ok 1/2 łyżeczki nadzienia i następnie ponownie ciasto. Babeczki układamy w formie na muffinki- aby po upieczeniu zachowały ładny kształt,jeśli nie macie takiej blaszki,  po propstu zwracajcie uwagę na papilotki. Muffinki kakaowe pieczemy w piekarniku nagrzanym do 180 stopni.



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena