środa, 20 grudnia 2017

Ciasteczka śnieżynki z limonką


Takie ciasteczka to idealna propozycja na słodki upominek na rodzinne, świąteczne spotkania. Zamiast limonki, możecie wykorzystać również wanilię, ekstrakt z z pomarańczy/cytryny/migdałów. 

  Przepis na te ciasteczka odnajdziecie również w najnowszym wydaniu Magazynu Aromat.


Ciasteczka śnieżynki z limonką                      



składniki:

2 surowe żółtka

50 g cukru pudru

200g mąki pszennej

40g mąki krupczatki

220g masła

1/2 łyżeczki proszku do pieczenia

Skórka otarta z ok. ½ limonki

Z podanych składników wyrabiamy szybko gładkie ciasto i odstawiam na ok. 60 minut do lodówki. Po tym czasie ciasto rozwałkowujemy na grubość ok.  4 mm i wykrawaczką wycinamy odpowiednie  kształty. Ja użyłam do tego stempla z wzorem śnieżynki. Ciasteczka pieczemy w temperaturze ok 180 stopni Celsjusza, przez ok. 5-7 minut. Ciasteczka przed podaniem oprószamy pudrem. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena