sobota, 2 grudnia 2017

Gwiazdki czekoladowo-pomarańczowe




Lubicie wilgotne, czekoladowe wypieki? Ja jestem ich ogromną fanką. A jeśli dodatkowo przepięknie pachną pomarańczą, czy można chcieć czegoś więcej. Moje babeczki upiekłam w silikonowej foremce z kształtami gwiazdek.

Gwiazdki czekoladowo-pomarańczowe

 

  Składniki na  gwiazdki czekoladowo-pomarańczowe:

1 duże jajo

130 g mąki

100 g cukru

2 łyżki kakao

1/2 szklanki ciepłego mleka

1/2 szklanki oleju  rzepakowego Wielkopolskiego

1/2 szklanki soku pomarańczowego (gorącego 

1/2 łyżeczki sody

1/2 łyżeczki proszku do pieczenia

1/3 łyżeczki mielonych goździków

skórka otarta  1/2  pomarańczy



Do wysokiej miski wkładamy wszystkie  produkty oprócz wody i miksujemy na niskich obrotach tylko do połączenia się składników. Następnie wolnym strumieniem, cały czas delikatnie mieszając- najlepiej drewnianą łyżką, wlewamy wrzątek. Konsystencja ciasta będzie bardzo płynna, ale nie przerażajcie się, taka ma być. Przelewamy ciasto do formy i wstawiamy do piekarnika na ok.20-25 5 minut.

Po przestudzeniu babeczki delikatnie oprószamy pudrem, albo dekorujemy rozpuszczoną czekoladą.






#OLEJKONWENANSE z Olejem Wielkopolskim


Wpis bierze udział w konkursie z www.olejkonwenanse.pl
#OlejKonwenanse  #OlejWielkopolski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena