piątek, 19 maja 2017

Sałatka z pak choi




Kochani, piszę dziś do Was z uroczego miejsca na Mazurach. Pogoda jest przepiękna, śmiejemy się, że niejedna "zagramanica" wysiada z pogodą i widokami jakie mamy:)Cud miód!

Mam dziś dla Was pyszną sałatkę idealną na wiosnę i lato i doskonałą dla osób stosujących post dr. Dąbrowskiej. Jeśli nie jesteście na poście możecie do niej dodać odrobinę ulubionego oleju i jakieś ziarna- np. pestki słonecznika. Znacie kapustę pak choi? Ja  odkryłam ją bardzo niedawno i przyznam że jestem nią zachwycona:)

Sałatka z pak choi

Składniki:

1 kapusta pak choi

odrobina czerwonej cebulki

łyżka uszatkowanego drobno szczypiorku

2-3 ogórki kiszone

1 pomidor

5-6 rzodkiewek

 kilka łyżek soku z ogórków kiszonych

opcjonalnie pieprz i sól

Wszystkie pokrojone warzywa przekładamy do miseczki. Całość skrapiamy sokiem z ogórków i posypujemy obficie szczypiorkiem i...voilà.

2 komentarze:

  1. Wygląda apetycznie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy23:11

    Pak choi ma właściwości przeciwzapalne, jest uważana za super warzywo. Powinna znaleźć się na naszym stole kilka razy w tygodniu, nie tylko na poście.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena