poniedziałek, 8 maja 2017

Sok z pietruszką i jabłkiem




Dziś mam dla ws sok w kremowym/ żółtym  kolorze, a to za sprawą produktów jakie wybrał- wszystkie były jasne.
Sok z pietruszką i jabłkiem, możecie stosować przy dietach, na poście dr. Dąbrowskiej jak i po prostu w codziennej diecie.Sok z pietruszką i jabłkiem  ( idealny dla osób na poście dr. Dąbrowskiej)


  1/2 dużego  soczystego jabłka 

 1 mała pietruszka

kawałek selera

1/2  cytryny

2-3 cm korzenia imbiru

Wszystkie owoce dokładnie myjemy i kroimy w drobniejsze cząstki.Kolejno wkładamy do wyciskarki wolnoobrotowej/sokowirówki. Powstały sok dokładnie mieszamy i pijemy bezpośrednio po przygotowaniu.

 * Można go rozcieńczyć wodą w zależności od preferencji. 
*Jeśli chcecie wzbogacić sok o dodatkowe wartości odżywcze, (dla osób nie stosujących postu Dąbrowskiej) polecam dodać łyżeczkę jakiegoś superfood- np. płatki drożdżowe, błonnik witalny



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena