czwartek, 4 maja 2017

Sok owocowo-warzywny- idealny dla osób na poście dr. Dąbrowskiej




Kochani, dziś mam dla Was kolejny pyszny sok. Możecie go stosować przy dietach, na poście dr. Dąbrowskiej jak i po prostu w codziennej diecie. Sok nie jest ani za słodki ani gorzki, myślę że skusiłyby się na niego również dzieciaczki.
 
 Sok owocowo-warzywny ( idealny dla osób na poście dr. Dąbrowskiej)

  1 jabłko soczyste

1/2 grejpfruta

1 średniej wielkości marchew 

grubszy plaster selera

  2 cm imbiru



Oczyszczone i podzielone  na mniejsze kawałki owoce oraz  warzywa przekładamy kolejno do wyciskarki/sokowirówki. Sok mieszamy. Jeśli chcecie wzbogacić sok o dodatkowe wartości odżywcze, (dla osób nie stosujących postu Dąbrowskiej) polecam dodać łyżeczkę jakiegoś superfood- np. sproszkowany jęczmień, baobab czy ostropest. 

*Osoby na poście dr. Dąbrowskiej mogą dodatkowo  rozcieńczyć sok wodą. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena