środa, 10 maja 2017

Koktajl witaminowy ze szpinakiem- post dr. Dąbrowskiej




Dziś znów przywołujemy wiosnę,  pięknym zielonym kolorem tego koktajlu . To bogactwo witamin i składników odżywczych- pamiętajcie aby wybierać tylko produkty ze sprawdzonego źródła.
Możecie go stosować przy dietach, na poście dr. Dąbrowskiej jak i po prostu w codziennej diecie.



Koktajl witaminowy ze szpinakiem- post dr. Dąbrowskiej


  1/2 jabłka

1/4 ogórka szklarniowego/2 mniejsze gruntowe 

1/2 marchwi

duża garść szpinaku

1/2 cytryny

1/2 korzenia pietruszki

mały kawałek selera 

kilka gałązek ulubionych ziół- bazylii, natki


Oczyszczone i podzielone  na mniejsze kawałki owoce oraz  warzywa przekładamy kolejno do wyciskarki/sokowirówki (ogórka nie obierałam dzięki czemu sok był jeszcze bardziej zielony. Szpinak możemy zblendować z odrobiną wody, albo dodawać do wyciskarki wymieszane z którymś z soczystych owoców warzyw. Koktajl mieszamy. Spożywamy bezpośrednio po przygotowaniu.
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena