niedziela, 11 grudnia 2016

Kulinarne nowiINKI - czyli kolejne warsztaty z Inką



Pamiętacie w dzieciństwie zabawę w dorosłych i udawanie, że pije się kawę? No bo jak nie sięgnąć po łyczek kawy która tak pachniała u mamy w filiżance. Wtedy, nie wiedząc, że po cichu jesteśmy oszukiwane mama ukradkiem sypała nam dziecięcą wersję czyli kawę zbożową.

Sentyment do tej kawy pozostał do dzisiaj, i bardzo często ją sobie robię tylko z mlekiem bo taką lubię najbardziej, w wersji bardziej stawiającej na nogi z  odrobiną kawy rozpuszczalnej.


  Jakiś czas temu...właśnie zobaczyłam że to już miesiąc, miałam przyjemność uczestniczyć w kolejnych warsztatach, podczas których, mogliśmy się przekonać że kawa Inka może stanowić, przysłowiową kropkę nad i być wykorzystana w bardziej odważnych kulinarnie połączeniach, aniżeli kawa zalana wodą czy mlekiem.



W iście zimowej aurze, dodam, że obudziłyśmy się wtedy widząc pierwszy w tym sezonie śnieg razem z Martą z Kolorowo torcikowo, wyruszyłyśmy w drogę do Warszawy. Warsztaty odbyły się w studio Smolna8, które poprowadził je dla nas w pierwszej części Sebastian Olma, w drugiej zespół barmanów z RaBARBaRy. Nie miałam okazji wcześniej brać udziału w spotkaniach organizowanych w tym miejscu, ale przyznam że widok z okna w studio jest przepiękny. Organizatorzy zadbali o detale i bardzo przyjemny i kojarzący się z naturalnością klimatem który niewątpliwie może się kojarzyć z Inką.

Po raz kolejny mogliśmy się przekonać, że Inka nie jedno ma imię, a to co może nas ograniczać w kuchni to tylko nasza wyobraźnia, dlatego warto nie bać się eksperymentować ,bo tak rodzą się najlepsze pomysły... np. na smażonego kalafiora z Inką z pysznym puree, albo boski cream brule z pieczoną gruszką czy kawa inka połączona ze smothie bananowym.










Dziękuję za zaproszenie Agencji Synertime oraz kolejne inspirujące warsztaty.
Wszystkie zdjęcia dzięki uprzejmości Organizatora.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena