sobota, 24 grudnia 2016

Wesołych Świąt !!



Moi kochani czytelnicy!

Jak co roku o tej porze, składamy sobie życzenia. Z całego serca pragnę złożyć Wam najszczersze i najpiękniejsze życzenia zdrowych, prawdziwie radosnych i rodzinnych Świąt.
Życzę Wam błogosławieństwa od Boskiej Dzieciny, abyście nigdy nie czuli się samotni, smutni, przygnębieni, bez wiary w siebie i w zmianę złej sytuacji. Pamiętajcie, że wszystko po coś w życiu się dzieje, a złą passa też kiedyś musi przeminąć.

Życzę Wam abyście w tym przedświątecznym zawirowaniu, potrafili  jeszcze dostrzec prawdziwy sens świąt i radość ze świętowania. 

Życzę Wam abyście szczęśliwie dojechali do swoich bliskich i wrócili do swoich domów.... a gdy już tylko odsapniecie, i włączycie telefony i komputery (tak, życzę i Wam i sobie aby komputery i telefony przynajmniej na te dni odeszły w kąt:) Wracajcie tu do mnie  jak najczęściej.

Wesołych Świąt!!

2 komentarze:

  1. Piękne życzenia. Dla Ciebie także wszystkiego najbardziej wymarzonego te święta. Zdrowia, miłości i szczęścia. Tak żeby starczyło na cały następny rok. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy07:21

    Piękna pocztowka, i wzajemnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena