poniedziałek, 12 grudnia 2016

Gwiazdki kakaowe z nutą piernika






Święta za pasem, wiele i wielu z Was kompletujecie już na pewno świąteczne przepisy. Dziś mam dla Was przepis na babeczki, które możecie upiec w foremkach silikonowych, jak i w foremce na muffinki. 

Ten przepis znajdziecie również w najnowszym numerze Magazynu Aromat.


  Gwiazdki kakaowe z nutą piernika

 

1 jaja
1 szklanka mąki
2 łyżki kakao
1/2 szklanki ciepłego mleka
1/2 łyżeczki sody
1/2 szklanki cukru
1 czubata  łyżka powideł śliwkowych
100 gram miękkiego masła.
1/2 łyżeczki przyprawy do piernika

Masło wraz cukrem ucieramy do białości. Następnie dodajemy jajo  i miksujemy. Dodajemy pozostałe składniki i całość dokładnie miksujemy. Gotowe ciasto przekładamy do foremek silikonowych u mnie w kształcie gwiazdek (6 sztuk), albo do foremek na mufinki a następnie wstawiamy do piekarnika nagrzanego do ok. 170 stopni na ok. 25-35 minut.

Po przestudzeniu babeczki delikatnie oprószamy pudrem, albo dekorujemy rozpuszczoną czekoladą.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena