piątek, 23 grudnia 2016

Świąteczne warsztaty z marką Galeo



Całkiem niedawno, miałam okazję kolejny raz spotkać się w gronie miłośników gotowania na przedświątecznym spotkaniu zorganizowanym przez Agencję JBcomm, na którym to królowały przyprawy Galeo.  O tych produktach, naprawdę dobrej jakości a przy tym korzystnych cenowo, opowiedzieli nam co nieco przedstawiciele firmy. Możecie zajrzeć również tutaj, gdzie dowiecie się trochę więcej o tej marce. Warsztaty odbyły się w w warszawskim Cook Up, przy Racławickiej.



  
Wszystko doprawił ze smakiem doradca kulinarny Galeo, Maciej Wawryniuk, to co bardzo podoba mi się u tego przesympatycznego prowadzącego, to ogromna pasja w tym co robi, umiejętność i CHĘĆ dzielenia się przepisami z innymi i to że zawsze ma dla nas ich tak wiele. Tym razem również nie mogło być inaczej. Podzieleni na mniejsze grupki przygotowaliśmy 12 potraw. Niektóre bardziej tradycyjne, inne w zupełnie nowej odsłonie. Na naszym świątecznym stole nie zabrakło potraw  na ciepło jak i na zimno z ryb - dorsza, karpia, czy łososia,były ryby marynowane, pierogi z farszem rybnym, kutia,sałatki, śledzie, przepyszne gruszki w karmelu, zupa grzybowa i inne pyszności.



Nie zabrakło również jeszcze jednego akcentu przedświątecznego. Każdy z blogerów mógł udekorować dwie bombki...wykorzystując do tego również przyprawy Galeo.



Niebywałą atrakcją, którą wcześniej widziałam tylko na jakichś filmikach w internecie, było malowanie piaskiem....i oczywiście przyprawami.To była naprawdę świetna zabawa, przez chwilę mogłam poczuć się jak dziecko.


Na koniec oczywiście wspólnie pobiesiadowaliśmy przy pięknie udekorowanym stole. 







Jeszcze raz dziękuję za zaproszenie i zapas przypraw, który przyda się przy przygotowaniu nie tylko świątecznych potraw.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena