niedziela, 27 kwietnia 2014

Wyniki konkursu z DecoMorreno

Konkurs dobiegł końca, a mi pozostawiliście wspaniałe zgłoszenia. Wszystkie rymowanki  były urocze, ale mogę nagrodzić tylko 2 osoby.

I tak zestawy nagród widoczne na zdjęciu poniżej, trafiają do:






 
Małgorzaty W., która  przysłała najbardziej kreatywne, zabawne wierszyki, a tu dwa z nich:

Nadeszła wiosna cieszą się oczy,
Czym nas Wielkanoc w tym roku zaskoczy.
W młynie wre praca, ręce roboty,
A z ramion wiatraka, kakao się toczy.
Deco Morreno wiatr wszędzie prószy,
Na wszystkie wypieki też pewnie ruszy.
Czy to jest łąka kwiatem usiana?
Czy Marlenity kuchnia poznana?
Usłana smakiem, miodem oblana,
I przez nas wszystkich pokochana!


Skacze zajączek po lesie,
I babeczki w koszu niesie.
Przez pisanki przeskakuje,
Już Wielkanoc - wykrzykuje!
Marlenita go złapała,
I do kuchni swej zabrała.
Sprawdza teraz swego bloga,
Co tu dodać - olaboga!
Deco Morreno zobaczyła,
Czekoladę wnet zrobiła.
Babki szybko nim oblała,
Zajączkowi w mig oddała.
Teraz zając kica w las,
Obdaruje wszystkich Was!
 
Druga nagroda wędruje do Kasi S.,
szczególnie za ten wierszyk:)
 Na babeczki mam dziś chęć,
Może zjadłabym ich z pięć.
Tak mufinek by się zjadło,
tak na słodko, pyszne jadło.
Cóż, pomarzyć to rzecz miła,
w nocy będę o nich śniła.
Babeczki z dodatkiem Deco morreno,
rzecz najlepsza w świecie!
Przy Wielkanocnym stole
na pewno takie jecie!
Kuchnia Marlenity przepisy na bloga wpisuje,
a ja te pyszności wszystkie wypróbuję.


Wszystkich pozostałym dziękuję za udział w konkursie. I już teraz zapraszam do udziału w kolejnych konkursach. Bardzo możliwe, że kolejny ruszy jeszcze w tym tygodniu.

Czekam na adresy od nagrodzonych- przez trzy dni, w przypadku ich braku, wybiorę kolejne osoby.

Adresy do przesyłki przesyłajcie na maila: kuchniamarlenity@gmail.com, albo w wiadomości prywatnej na fan pagu Kuchni Marlenity.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena