niedziela, 21 lipca 2013

OchMyBlog!

zdjęcia dzięki uprzejmości Ilony Patro
 


    Jakiś czas temu trafiłam w świeci na informację o organizowanym w Lublinie spotkaniu blogerów i vlogerów w ramach spotkań OchMyBlog, które są cyklem kameralnych spotkań dyskusyjnych, mających na celu poszukiwanie  nowych inspiracji, pomocy oraz wymianę własnych  doświadczeń.
    Wypełniłam ankietę,chociaż szczerze, nie sądziłam że się uda, biorąc pod uwagę fakt że mój blog nie jest znany albo tak znany jak wiele innych na Lubelszczyźnie. Na szczęście w wyborze organizatorzy biorą pod uwagę uzasadnienie chęci uczestniczenia w takim spotkaniu a nie liczby, statystyki, popularność.Udało się i bardzo się cieszę, że mogłam poznać blogerów z moich okolic jak i samych prowadzących.
     Atmosfera spotkania była bardzo pozytywna i chyba każdy z chęcią wydłużyłby spotkanie przenosząc je w jeszcze inne, bardziej klimatyczne miejsce (mam nadzieję,że w przyszłości spotkania będą dłuższe aby się jeszcze lepiej poznać).
      Każde spotkanie, ma swój określony moduł, temat przewodni. Nasze spotkanie dotyczyło szeroko pojętego zagadnienia multiblogowania... i wyszło: jak wielu kanałów nadal nie wykorzystuję, jak wiele w ogóle  nie znam albo na tyle słabo,że nie przynoszą one większych efektów. Mam nadzieję, że nauka nie pójdzie w las i to czego się dowiedziałam z efektami zacznę wcielać w życie:)
     Bardzo fajne było to, że właściwie każdy z nas ma zupełnie inne zainteresowania, bloguje o czym innym- ciekawie więc było poznać i posłuchać o pasjach innych osób. Dzięki temu, że spotkania odbywają się w  gronie  12 osób, można zachować kameralną, warsztatową atmosferę przez co każdy, w równym stopniu ma szansę na opowiedzenie o swoich problemach i spostrzeżeniach.
    Jeszcze raz Aniu, Ilono, Kubo i Maćku dziękuję za możliwość uczestniczenia w spotkaniu miło było Was i wszystkich uczestników poznać. Mam nadzieję, że do zobaczenia  wkrótce:) 

Poniżej lista sympatycznych uczestników:)

oraz  prowadzący:

 Ania i Kuba z  Podróżniccy.com,

Ilona z http://www.blogostrefa.com

Maciek z  mediafun.pl  

 a tu kilka zdjęć które zrobiłam:) 

 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena