czwartek, 9 listopada 2017

Szybka sałatka z makaronem i suszonymi pomidorami


 

Dziś mam dla Was pomysł na smaczną i niezwykle aromatyczną sałatkę. Fani czosnku i suszonych pomidorów powinni być zachwyceni. Sałatka  z makaronem i suszonymi pomidorami, najlepiej smakuje gdy trochę  postoi, aby smaki zdążyły się przegryźć. 


Szybka sałatka z makaronem i suszonymi pomidorami  

 

1 małe opakowanie sera feta pokrojone w kostkę ( 1,5X1,5 cm)

1 mały słoiczek suszonych pomidorów

3 małe ząbki czosnku roztarte w prasce

ok.5-6  łyżek  oliwy (można wykorzystać tą od pomidorów)

ok. 150 g. ugotowanego makaronu np. tortellini

2 małe świeże pomidory u mnie rzymskie

kilka gałązek świeżych ziół np. pietruszki

1 średniej wielkości czerwona cebula 


Makaron gotujemy we wrzątku i studzimy. Pomidory suszone  kroimy w małe paseczki. Kroimy pozostałe składniki. Całość mieszamy dokładnie i łączymy z olejem (najlepiej  z pomidorów) połączonym wcześniej  z czosnkiem.  W razie konieczności przyprawiamy solą i pieprzem.




1 komentarz:

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena