czwartek, 23 listopada 2017

Warsztataty z tortów maślanych z Teresą z Candy Company


Całkiem niedawno, miałam okazję uczestniczyć w kolejnych warsztatach cukierniczych organizowanych w Szkole Artystycznej Wiesława Kucia

Tym razem pasjonatki cukiernictwa, spotkały się aby poznać tajniki dekoracji tortów kwiatami maślanymi w wykonaniu Teresy Łabzy, autorki bloga Candy Company, (bloga roku 2015).
Moje dzieło:)

Na początku poznałyśmy recepturę na naszą bezę oraz dowiedziałyśmy się jak barwić masy, aby uzyskać takie naturalne kolory. Następnie Zabrałyśmy się do przełożenia naszych tortów (zdecydowanie wolę pracę na prawdziwych tortach aniżeli atrapach!:)Później nasza prowadząca, etapami pokazywała nam kolejne kwiaty...hmmm jej wyglądały zdecydowanie piękniej i z łatwością można było zauważyć różnice...ba wręcz rozpoznać gatunki:) 
I tak ćwiczyłyśmy i ćwiczyły, wybierając te najpiękniejsze do późniejszej dekoracji naszych słodkich dzieł.


A na początku zastanawiałam się co my będziemy robić przez tyle godzin...myliłam się i to bardzo, ledwo udało nam się zmieścić w czasie.







Takie torty są naprawdę baardzo pracochłonne, każdy kwiat jest formowany oddzielnie, przekładany na blat i dopiero na koniec tworzy się kompozycję- jeden nieostrożny ruch i z pięknego kwiatu może zrobić się "marny wiecheć". Dlatego doceniajcie pracę prawdziwych cukierników. I w drugą stronę, nie wykonujcie swojej pracy za bezcen.

Jeśli mielibyście okazje wziąć udział w szkoleniu prowadzonym przez prze zdolną Teresę, nie zastanawiajcie się długo. Jestem pewna, że wyjdziecie z niego zachwyceni i z niedosytem, że to koniec.

mój wypiek:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena