sobota, 11 listopada 2017

"Święto marchewki" czyli warsztaty dla przedszkolaków


 


 Pod  koniec października, w przedszkolu im. A. Żeromskiego w Nałęczowie  wraz z moją siostrą Magdą oraz przy nieocenionej pomocy Pani dyrektor  oraz pozostałych niezwykle miłych i życzliwych pracowników, miałyśmy przyjemność poprowadzić warsztaty dla dzieciaczków.
  A były to nie byle jakie warsztaty kulinarne, naszymi gośćmi były maluszki z wszystkich 6 ( tak tak, WSZYSTKICH AŻ SZEŚCIU :) grup przedszkolaków .
Tematem spotkania było propagowanie picia naturalnych, świeżo tłoczonych soków z rodzimych, sezonowych owoców i warzyw. I tak obładowane w wyciskarki ruszyłyśmy na spotkanie:)




Dzieciaczki chętnie garnęły się do pracy dodając wybrane przez siebie owoce i warzywa. Dzięki temu, z każdą grupą otrzymałyśmy zupełnie różne, ale równie smaczne propozycje. Większość maluszków, przygotowane soki wypijała ze smakiem, prosząc o dokładkę...ale nie zabrakło i takich, u których malował  się grymas  jak przy spożywaniu najgorszego lekarstwa:(( ehh. Kilkoro dzieci,  udało się przekonać do spróbowania, co więcej okazywało się, że jednak lubią dany owoc, czy warzywo, wiecie jak takie przekonanie cieszy:)? Rodzice  niejadków na pewno mi przytakną:)








To był bardzo intensywny, a przy tym przyjemny dzień. Mam nadzieję, że maluchy zaciekawiły tematem szczególnie tych rodziców, którzy  sięgają tylko po sklepowe soki. Takie wspólne przygotowanie posiłków, stanowi najlepszy sposób na propagowanie zdrowych nawyków.

 Na zakończenie otrzymałyśmy przeurocze portrety. Mój  wykonany przez moją chrześnicę- wychowankę tego przedszkola:)






Dziękuję za zdjęcia mamie jednej z dziewczynek- Agnieszce oraz pracownikom przedszkola za doskonałe przygotowanie zaplecza pod przeprowadzenie naszego spotkania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena