wtorek, 28 listopada 2017

Ciasteczka pierniczki korzenne z cykorią

  

Dziś mam dla Was korzenne ciasteczka, idealne dla osób które np. z różnych przyczyn nie mogą się sięgać po kakao, kawa z cykorii nie tylko wpłynie na walory smakowe, ale nada też przyjemnego dla oka koloru:). Takie ciasteczka powinny również ucieszyć tych, którzy unikają białego cukru, ponieważ tutaj nie znajdziecie nawet szczypty:)

Ciasteczka pierniczki korzenne z cykorią

220 g mąki żytniej

2 jajka

130 g miękkiego masła

100 g miodu

po 1/3 łyżeczki: mielonych goździków, cynamonu, imbiru,

1 czubata łyżka kawy cykorii

1 łyżeczka sody oczyszczonej

Z wymienionych składników wyrabiamy gładkie ciasto.Początkowo warto wszystko przesiekać nożem co ułatwi nam początkowe mieszanie. Możemy też wykorzystać do tego mikser z końcówkami do zagniatania. Gotowe ciasto rozwałkowujemy na grubość ok.3-4 mm.Nożem obcinamy nierówne brzegi ciasta i wykrawamy ciasteczka. Pieczemy około. 5 minut w temperaturze 180 stopni.









Wpis bierze udział w konkursie z #myAmbiton
dodatkowo, może przyda się Wam rabat do sklepu Dajar. 10% na produkty Ambition na hasło ZDROWA-JESIEŃ w sklepie Dajar (rabat obowiązuje do 31.12.2017r.)

http://durszlak.pl/pliki/1394


Zdrowa jesień na talerzu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena