wtorek, 2 sierpnia 2016

Koktajl witalny ze szpinakiem i jarmużem


 Dziś mam dla Was kolejny, pyszny koktajl, który jest pełen dobroczynnych składników.
Ten przepis, to jedna z moich kilku propozycji, jakie znajdziecie w najnowszym wydaniu magazynu AROMAT

Koktajl witalny ze szpinakiem i jarmużem

 po 1 garści szpinaku i jarmużu

1 banan

150 ml jogurtu naturalnego

sok z limonki do smaku

1 łyżeczka błonnika witalnego

Wszystkie składniki rozdrabniamy za pomocą blendera. Następnie dodajemy odrobinę soku z limonki.Do tak przygotowanego koktajlu dodajemy błonnik witalny. 

Inne przepisy z użyciem błonnika witalnego znajdziecie m.in. tu  czy tu:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena