czwartek, 4 sierpnia 2016

Koktajl jagodowo- borówkowy z mlekiem kokosowym




Latem soki i koktajle mogłabym pić na okrągło. Dziś mam dla odmiany koktajl w kolorze fioletu- bo głównym składnikiem są oczywiście jagody i borówki. Jeśli nie macie już dostępu do świeżych jagód, z powodzeniem można wykorzystać te mrożone.


Koktajl jagodowo-borówkowy z mlekiem kokosowym



250-300 ml mleczka kokosowego

300 ml kefiru bądź jogurtu naturalnego

1 mały banan


po 100 gram jagód i borówek



kilka listków mięty

1 łyżeczka mielonego ostropestu/chia


  ewentualnie do smaku *miód/stewia/ksylitol/lucuma



Umyte owoce, mleczko i kefir  przekładamy do wysokiego pojemnika i chwilę miksujemy. i ewentualnie dosładzamy  do smaku. Na koniec dodajemy nasiona chia bądź ostropestu, ich dodatek nie jest oczywiście obligatoryjny ale zapewniam że pozytywnie wpłynie na nasze zdrowie:) 

1 komentarz:

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena