poniedziałek, 22 sierpnia 2016

smothie truskawkowo-gruszkowe



Z latem i letnimi przysmakami kojarzą mi się przeróżne koktajle, zarówno te na słodko jak i te bardziej wytrawne. Polecam wszystkim spróbować takiego połączenia, nie tylko pysznie smakuje, ale i wygląda. Ten pyszny koktajl pochodzi z kuchni peruwiańskiej,chociaż tego typu koktajle są niezwykle popularne chyba w każdym rejonie. Niemniej jednak ten przepis znalazłam w tej książeczce.

Smothie truskawkowo-gruszkowe

200 ml mleczka kokosowego
200 ml jogurtu naturalnego
250 g truskawek
1 słodka duża gruszka
1 czubata łyżka chia
2 łyżki lucumy
1 łyżeczka macy
gałązka drobno posiekanej mięty
Owoce rozdrabniamy blenderem i łączymy z mleczkiem i jogurtem. Dodajemy pozostałe składniki dokładnie mieszamy i odstawiamy na ok. 30 minut do lodówki

1 komentarz:

  1. O kuchni peruwiańskiej mam mgliste pojęcie, ale koktajl chętnie bym spróbowała. Tym bardziej, że uwielbiam gruszki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena