czwartek, 18 sierpnia 2016

Wafle z masą z mleka w proszku


Dziś mam dla Was przepis, który przywołuje uśmiech na twarzy i miłe wspomnienia z dzieciństwa. Słodkości z mlekiem w proszku...ba samo mleko w proszku wcinane na sucho z torebki to był dopiero rarytas:)

Wafle z mlekiem w proszku

3/4 szklanki cukru
1/2 szklanki wody
do smaku:pasta z wanilii/miąższ z laski wanilii/aromat waniliowy
2 szklanki mleka w proszku
250 g masła
8-10 tafli wafli 
opcjonalnie kakao

Wykonanie:

Do garnka wstawiamy margarynę, cukier i wodę i gotujemy do całkowitego rozpuszczenia cukru.Dodajemy wanilię. Odstawiamy do przestudzenia. Gdy masa przestygnie (ale nadal będzie delikatnie ciepła) dodajemy mleko i energicznie mieszamy trzepaczką rózgową bądź mikserem. 


Przestudzoną masą smarujemy wafle i po przełożeniu, na wierzch (aby wafle dobrze się skleiły) kładziemy deseczkę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena