czwartek, 25 sierpnia 2016

Pulpeciki podawane kaszą i szpinakiem




 Dziś mam dla Was przepis na szybki i smaczny obiad. Mamy tu tylko mięso, wraz z przyprawami duszone z kaszą w bulionie.

 
Pulpeciki podawane  kaszą i szpinakiem
pulpeciki
mięso mielone wieprzowe 100-150 g

sól do smaku

czarny pieprz mielony 

zioła prowansalskie

szalotka 1 sztuka

czosnek 1 ząbek

Kasza
kasza jęczmienna perłowa 3 łyżki

bulion ok.  200 ml
szpinak świeży-garść/ lub mrożony 2 kostki brykietu 
 
 Mięso doprawiamy delikatnie przyprawami, dodajemy szalotkę i całość mieszamy. Z gotowej masy formujemy podłużne kotleciki i oprószamy je np. w mące ziemniaczanej/ pszennej. Obsmażamy chwilkę na rozgrzanej patelni- np na odrobinie oleju rzepakowego. Gdy pulpeciki delikatnie się skarmelizują, dodajemy przepłukaną kaszę. Następnie szpinak, bulion i całość dusimy do miękkości i zgęstnienia kaszy. Gotowe danie wykładamy na talerz i dekorujemy zieleniną. 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena