poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Ciasteczka bajeczne chwile


Wertując jakiś czas temu stary zeszyt z przepisami, znalazłam przepis na te ciasteczka. Szybkie w wykonaniu, smaczne, ale dobrze, że ograniczyłam ilość dodanego cukru bo dla mnie jednak byłyby za słodkie. 

Ten przepis, to jedna z moich kilku propozycji, jakie znajdziecie w najnowszym wydaniu magazynu AROMAT

Ciasteczka bajeczne chwile

 1 1/4 mąki pszennej
1/3 kostki masła
1/3 szklanki cukru
1 duże jajo
3/4 szklanki kandyzowanych owoców: skórki z cytryny, wiśni itp
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
szczypta soli
kilka kropel olejku np. pomarańczowego
Masło ucieramy z cukrem a po chwili dodajemy też jajo. Następnie dodajemy pozostałe składniki i dokładnie mieszamy. Z tak przygotowanego ciasta, formujemy okrągłe, małe ciasteczka. Wstawiamy do nagrzanego piekarnika na ok. 14 minut. Po przestudzeniu ciasteczka można dodatkowo udekorować lukrem.

1 komentarz:

  1. Mniam! Ale bym takie teraz zjadła.. :) Bardzo podoba mi się nazwa tego przepisu :)
    Zapraszam również do mnie -> http://kucharzowanienamaxa.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena