piątek, 10 czerwca 2016

Sok jabłkowo-bananowy z rabarbarem i błonnikiem witalnym




Dziś mam dla Was kolejną porcję zdrowia, ukrytą w porcji pysznego soku.
 Ten przepis, to jedna z moich kilku propozycji, jakie znajdziecie w najnowszym wydaniu magazynu AROMAT

 

Sok jabłkowo-bananowy z rabarbarem i błonnikiem witalnym

1 banan
2 łodyżki rabarbaru
1 jabłko winne
ok. 1/3 limonki
2 łyżeczki błonnika witalnego
Wszystkie owoce dokładnie myjemy i kroimy w drobniejsze cząstki.Kolejno wkładamy do wyciskarki wolnoobrotowej/sokowirówki. Powstały sok dokładnie mieszamy. Gotowy rozlewamy do szklaneczek.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena