poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Koktajl owocowo-warzywny z błonnikiem witalnym



Wiosna to świetny czas na rozpoczęcie zmiany w nawykach żywieniowych. Widać to też po ruchu na blogu, że czytelnicy poszukują przepisów na soki i koktajle. Mam dziś więc dla Was kolejną porcję witamin. 




Koktajl z błonnikiem witalnym

2 soczyste  jabłka  

1 gruszka

kawałek imbiru 

1 duża pomarańcza

1 duża marchew

łodyżka selera naciowego

1/2 cytryny/limonki

1 łyżka błonnika witalnego

Podane składniki wkładamy kolejno do wyciskarki wolnoobrotowej/sokowirówki. Następnie dodajemy błonnik witalny i całość dokładnie mieszamy. Odstawiamy na minimum 15-20 minut, aby błonnik napęczniał.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena