poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Mus owocowo-warzywny


Wiosna w pełni, a nic tak nie dodaje energii jak porcja witamin. Dzisiejsza propozycja to prawdziwa bomba witaminowa, a jednocześnie to też doskonała propozycja dla maluchów-niejadków aby przemycić im porcję owoców i warzyw.

Mus owocowo-warzywny

Składniki:

2 soczyste, twarde jabłka

1 duży dojrzały banan

3 kiwi

2 marchewki

2 brzoskwinie/nektarynki

1 mały buraczek

1 gruszka

1/4 ananasa

2 cm imbiru



Oczyszczone, umyte i podzielone na mniejsze kawałki owoce oraz marchew przekładamy kolejno do wyciskarki/sokowirówki. Tak przygotowany sok mieszamy i dodajemy szczyptę kardamon.
Do musu możemy również dodać odrobinę nasion chia, albo błonnika witalnego. 

1 komentarz:

  1. Uwielbiam wszystkie musy jakie tylko istnieją. Dla mnie dzień bez jakiegoś musu to dzień stracony :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena