niedziela, 24 kwietnia 2016

Czekoladowe warsztaty u Wiesława Kuci


Jakiś czas temu, wraz z kilkoma koleżankami z lubelskiej blogosfery kulinarnej (oprócz mnie pojawiły się :Dorota Sierotka maRysia w kuchni, Edyta Pasja smaku,Julianna Obiad gotowy  , Małgosia Jedz i smakuj, Marta Kolorowo-Torcikowo), miałam okazję uczestniczyć w niezwykle interesujących i jednocześnie słodkich warsztatach, ponieważ kluczowym składnikiem naszego spotkania była czekolada.




Na lekcję na temat czekolady zostałyśmy zaproszone przez Wiesława Kucię, do jego nowo otwartej  Szkoły Artystycznej, mieszczącej się na obrzeżach Lublina. Bardzo się cieszę, że również i w naszym mieście zaczyna się więcej dziać i powstało takie miejsce. 

Na początku, przy kubku kawy i słodkościach, Wiesław opowiedział nam trochę o tym miejscu, rozdał książki po czym zabraliśmy się za praktyczną naukę.
W trakcie spotkania , Wiesław opowiedział nam o różnych sposobach na temperowanie czekolady, poznałyśmy i posmakowałyśmy różnych czekolad, mas i baz do nadzień a później pod okiem mistrza słodkości wykonałyśmy własnoręcznie czekoladki- mogłyśmy korzystać z dowolnych dodatków, dzięki czemu nasze słodkości nie dość, że różniły się kształtem, to jeszcze smakiem czekolady i rodzajem nadzienia.
I tak nasze podniebienia mogły się cieszyć smakiem czekoladek np. z nadzieniem truskawkowym, pomarańczowym, mango z marakują, wiśnią z czekoladą, orzechowym i innymi. Żałuję tylko, że nie wszystkich udało mi się popróbować.







Z czystym sercem polecam to miejsce na uczestniczenie  w warsztatach, sama miałam już wybrać się na jedno ze spotkań, ale miałam inny wyjazd. Nie mogę ręczyć za wszystkich innych prowadzących ( ale z częścią miałam już okazję się spotkać i uczestniczyć w  prowadzonych przez nich warsztatach), ale myślę że i pozostali tak chętnie dzielą się wiedzą jak Wiesiek. Dołączając do tego świetnie zaprojektowane miejsce (jedynie budynek i otoczenie z zewnątrz trochę psują ten obrazek) , miłą atmosferę, specjalistów w swoich dziedzinach, produkty wysokiej jakości to każde spotkanie można zakończyć z satysfakcją i niedosytem, że to już koniec:)



Tutaj znajdziecie informacje o Szkole , prowadzących i warsztatach. 

Dziękuję za przemiłe spotkanie, mam nadzieję, że nie ostatnie. Miło było też poznać Zuzannę www.glikoland.blogspot.com oraz Ewę www.julasmakula.pl Kasię,Anię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena