wtorek, 21 lipca 2015

Rozwiązanie konkursu z produktami Sante





 

Witam wszystkich tych którzy ze zniecierpliwieniem czekali na rozwiązanie konkursu. Zgłosiliście naprawdę bardzo, bardzo dużo zgłoszeń, ale mogłam wybrać tylko dwie osoby. Muszę przyznać, że wybór zwycięzców  był trudny i z chęcią nagrodziłabym więcej osób.

Tym razem nagrody powędrują do:

Pani Justyny -Kuchenne Fascynacje
oraz do Pani Agnieszki Łozak 

Bardzo  dziękuję za wszystkie zgłoszenia i zapraszam do udziału w kolejnych konkursach.

P.S.
Przypominam że czekam na dane zwycięzców do wysyłki nagrody,  po czasie określonym we wpisie konkursowym wyłonię kolejne osoby.






2 komentarze:

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena