środa, 29 lipca 2015

Woda smakowa tymiankowo-limonkowa



Pozostając w klimacie wód dziś mam dla Was wodę smakową o aromacie tymianku. Takie wody smakowe, idealnie sprawdzają się w upalne dni, a dodatkowo są zdrowsze od kupnych napoi smakowych.

750 ml wody mineralnej

100 ml ciepłej wody

garść świeżego tymianku

kilka listków świeżej mięty

sok z 1/2 -3/4 limonki

1-2 łyżki miodu


Do dzbanka wkładamy zioła, miód i zalewamy ok 100 ml ciepłej ale nie gorącej wody. Całość dokładnie mieszamy i dodatkowo możemy delikatnie ugnieść np. drewnianą łyżką. Dolewamy pozostałą ilość wody, sok z limonki i dokładnie mieszamy. Woda najlepiej smakuje po minimum 30 minutach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena