niedziela, 26 lipca 2015

Relacja z warsztatów wody i koktajle dla zdrowia i urody




Pogoda dziś niestety nie rozpieszczała, ale dzięki temu zamiast ciągłych  spacerów można było znaleźć chwilę na powspominanie przesympatycznego dnia który miał miejsce na początku lipca na Moście Kultury w Lublinie

 
Pewnie pamiętacie jak zapraszałam Was do udziału w Warsztatach  „Wody i koktajle dla zdrowia i urody”, tak to te, które po raz pierwszy mogłam współprowadzić z Małgosią z bloga Jedz  i Smakuj.


Jak to zazwyczaj bywa przed  nowymi rzeczami czuje się trochę stresu i obawy jak się wypadnie i  chciałoby się to mieć już za sobą. Po całym spotkaniu, okazało się, ze strach był niepotrzebny i żałowałam, że to już po. 
Wraz z przesympatycznymi uczestnikami naszego spotkania przygotowałyśmy kilka wód smakowych, owocowe koktajle i lemoniady, a wszystko aby ochłodzić masze ciała a dodatkowo wpływać pozytywnie na nasze zdrowie..  Tego dnia panował  ogromny upał, więc temat spotkania okazał się być trafionym w przysłowiową 10:)

A oto co przygotowaliśmy na naszym spotkaniu:


Lemoniada truskawkowa – listki mięty, domowy sok truskawkowy, woda
Lemoniada ogórkowa – limonka, żółty arbuz, plasterki ogórka, mięta, melisa, brązowy cukier
Koktajl arbuzowo-malinowy – arbuz, maliny, banan, mięta
Woda smakowa z bazylią i truskawkami – listki bazylii, połówki truskawek, sok z cytryny, woda 
Woda energetyczna  chia fresca – listki mięty, cytryna, miód, imbir, nasiona chia, woda
Woda tymiankowa
– tymianek, miód, cytryna, woda
Koktajl jaglany– truskawki, jogurt naturalny/ kefir/ mleko roślinne, kasza jaglana, cukier do smaku
Koktajl w trzech kolorach – jagody, mleko kokosowe,  jogurt naturalny, kasza jaglana nektarynki, płatki owsiane, banany, maliny
Zielony koktajl z ogórkiem i selerem – seler naciowy, ogórek, melisa, cytryna





W imieniu swoim jak i Gosi, dziękuję wszystkim serdecznie za przybycie, aktywny udział i stworzenie wspaniałej atmosfery. Mam nadzieję, że będziemy mogły poprowadzić jeszcze niejedno spotkanie.

zdjęcie z bloga Gosi http://jedzismakuj.blogspot.com/  


A tu możecie przeczytać jeszcze relację widzianą oczami obserwatora warsztatów  i smakosza naszych wód.

1 komentarz:

  1. Mmmm...chętnie wybrałabym się na taką imprezę żeby posmakować tych Twoich pychotek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena