poniedziałek, 6 lipca 2015

Koktajl mleczno-owocowy z otrębami owsianymi




 Latem, nic tak nie przynosi ochłody ( przynajmniej na chwilę) i nie cieszy  jak zimne desery.  Do przygotowania tego koktajlu możemy wykorzystać swoje ulubione, owoce i zmieniać ich kombinację wraz z pojawieniem się kolejnych sezonowych słodyczy. Dzięki dodatkowi otrębów owsianych syci on jeszcze dłużej dlatego świetnie sprawdzi się jako propozycja na drugie śniadanie. Zamiast mleka krowiego, można wykorzystać inne  rodzaje mleka w tym ”mleka roślinne”.

Koktajl mleczno-owocowy z otrębami owsianymi

 

Składniki:


400 ml jogurtu naturalnego


250 ml mleka


1 szklanka drylowanych wiśni


1 mały banan


Garść/kubek truskawek


3 łyżki otrębów owsianych ( u mnie Kupiec)


Owoce wraz z jogurtem i mlekiem przekładamy do wysokiego naczynia i rozdrabniamy za pomocą blendera, Następnie dodajemy otręby i całość mieszamy. W razie konieczności, dosładzamy miodem/ ksylitolem.

Gotuj w zdrowym stylu

więcej przepisów tutaj

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena