czwartek, 11 września 2014

Wyniki konkursu ze Śniadaniową

 


Witam wszystkich serdecznie, i z góry bardzo przepraszam wszystkich tych którzy czekali na wyniki zabawy. Moje maleństwo jest już na świecie, niestety nie zawsze wszystko przebiega tak jakbyśmy tego chcieli i powroty do domu bywają długie.

Dziękuję za wszystkie zgłoszenia, miłe wspomnienia, wierszyki, przepisy i zdjęcia. Z chęcią nagrodziłabym jeszcze przynajmniej dwie osoby, niestety mamy tylko dwie nagrody.

Zwyciężczyniami  konkursu zostały p. Aga Milutka za  przepis na smakowitą kanapkę- z przyjemnością bym ją zjadła i p. Czesława za opis, który przypomniał mi moje dzieciństwo i "wypasione" kanapki ze śmietaną z cukrem (kto ich nie jadał:).

Panie, proszę o jak najszybszy kontakt mailowy z przekazaniem danych adresowych do przesyłki nagrody.

Dziękuję raz jeszcze wszystkim i zachęcam do udziału w kolejnych konkursach.



 

1 komentarz:

  1. Bardzo dziękuję za nagrodę dane oczywiście już wysyłam...:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena