wtorek, 30 września 2014

Omlet biszkoptowy z serkiem i owocami



Na koniec dnia mam dla Was propozycje na pyszne słodkie śniadanie. Raz na jakiś czas można sobie pozwolić na takie kaloryczne szaleństwo:) Polecam przygotować swoim połówkom np. na weekend na pewno będą mile zaskoczeni

Omlet biszkoptowy z serkiem i bitą śmietaną

Składniki na omlety:

3 całe jaja + 1 białko

3,5 łyżki przesianej mąki pszennej

1 łyżeczka rozpuszczonego masła

1 łyżka cukru

szczypta soli

masło klarowane do smażenia

 Jaja oddzielamy białka od żółtek. Białka ubijamy na sztywno z cukrem. Stopniowo dodajemy cukier a następnie mąkę, szczyptę soli,rozpuszczone masło i delikatnie mieszamy. Gotową masę jajeczną, dzielimy na dwie porcje i  przekładamy na patelnię z nieprzywierającą powłoką na którą nanosimy odrobinę masła. Smażymy na średnim ogniu z obydwóch stron na złoty kolor.

do nadzienia:

ubita śmietana kremówka ( ok 200 ml) +cukier do smaku

1 opakowanie  serka Almette z jagodą i maliną

owoce: ok. 200 gram:u mnie żółte i czerwone maliny i borówki

Na połowę omleta nanosimy serek i wykładamy owoce, pozostawiając kilka do dekoracji.Za pomocą rękawa cukierniczego wykładamy porcję kremówki.Omlet składamy na pół i dekorujemy świeżymi owocami. Wierzch obsypujemy cukrem pudrem. Podajemy bezpośrednio o przyrządzeniu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena