niedziela, 25 maja 2014

Wyniki konkursu z zaproszeniem na koncert muzyki tureckiej i pokaz Wirujących Derwiszy

Wyświetlanie 10310112_271325439713687_4893564266274922218_n.jpg


Dziękuję  tym którzy wzięli udział w konkursie, szkoda że pojawiło się tak mało zgłoszeń, dlatego wszyscy którzy pozostawili komentarze, zostają nagrodzeni. Proszę o kontakt- jak  najszybszy na maila kuchniamarlenity@gmail.com następujące osoby:
jaedith
 Mateusz Galonska
 zofia b
Milena Kruczyk


...a gdyby ktoś jeszcze chciał się pojawić, mam jeszcze 2 podwójne zaproszenia- kto pierwszy ten lepszy:) Napiszcie tylko tutaj do jutra do godziny 14, że możecie się pojawić.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena