wtorek, 6 maja 2014

Sałatka owocowo-ryżowa z jogurtem





Mam dziś dla Was pomysł na szybką i zdrową przekąskę. Sałatka owocowo-ryżowa, idealna na drugie śniadanie do zabrania ze sobą do szkoły czy pracy.



Sałatka owocowo-ryżowa z jogurtem

1 saszetka ryżu białego długoziarnistego 

250 gram ulubionych owoców ( u mnie nektarynki, pomarańcze, banan, kiwi, winogrona, gruszki)

200 ml jogurtu naturalnego + miód do smaku

Garść rodzynek


Ryż gotujemy na sypko (można na mleku lub wodzie) i odstawiamy do przestudzenia. Umyte i oczyszczone owoce kroimy na cząstki. Jogurt mieszamy z miodem (dodatek miodu nie jest oczywiście konieczny). Do pucharków (u mnie 4) przekładamy na zmianę- porcję ryżu, owoców, ryżu jogurtu owoców i posypujemy rodzynkami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena