niedziela, 5 maja 2013

Śniadaniowy pucharek obfitości

Kolejna propozycja na szybkie i niezwykle pożywne śniadanie. W tym pucharku obfitości znajdziecie porządną porcję witamin i składników  potrzebnych do przebudzenia i nabrania sił do powitania nowego dnia. Idealna propozycja dla tych, dla których czas przygotowania posiłku-oprócz jego wartości odżywczych odgrywa kluczowe znaczenie.

Śniadaniowy pucharek obfitości

 5 truskawek

2-4 ciasteczka belVita u mnie smak 5 zbóż+ mleko

1/2 banana

1 łyżka orzechów włoskich- pokruszonych

3 łyżki granoli (mała garść)

2-3 łyżki musli

1/2 jabłka (gruszki)

1/4 mango

1 kiwi

4-5 sztuk winogron

4-5 łyżki jogurtu naturalnego

 Owoce płuczemy, obieramy i dzielimy na kawałki. Ciasteczka kruszymy. Do pucharka nakładamy na przemian owoce,jogurt, musli z granolą i orzechami i ciasteczka. Do tego coś do picia- np. woda z plasterkami cytryny i zestaw śniadaniowy gotowy (wodę dobrze jest wypić co najmniej pół godziny przed posiłkiem- o temperaturze pokojowej, lekko ciepłej). Danie z powodzeniem możemy zabrać ze sobą do szkoły czy pracy.

 Embed_tiouufhdamzag2hkhyyd6gddz2lvdqzz



4 komentarze:

  1. Ooo, ale zestaw, śniadanie na bogato :D Pozdrawiam, gingerbreath.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. pucharek pierwsza klasa !! wypełniony pysznościami <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena